Aktualności

OTWARTY KONKURS OFERT NA REALIZACJĘ ZADANIA PUBLICZNEGO Z ZAKRESU OCHRONY I PROMOCJI ZDROWIA

  • 01-03-2021
Uprzejmie informujemy, że w dniu 1 marca  2021 r. został ogłoszony konkurs na realizację zadań publicznych w trybie otwartego konkursu ofert na zadania w zakresie ochrony i promocji zdrowia.

 
Oferty należy składać wyłącznie poprzez elektroniczny generator wniosków dostępny na stronie: http://Witkac.pl
 
Termin składania ofert w wersji elektronicznej wyznaczano na dzień 22 marca  2021 r. do godz. 15:30.
 
Termin składania ofert/potwierdzeń w wersji papierowej wyznaczono na dzień 26 marca  2021 r.  do godz. 15:30.
 
Oferent, który chce złożyć ofertę na zadanie publiczne powinien zapoznać się z Instrukcją tworzenia konta  w systemie http://Witkac.pl   lub skontaktować z pracownikiem Urzędu Miejskiego w Korszach (tel. 89 754 04 13).
 
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie:

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją