- Gmina
-
Strefa Mieszkańca
- Edukacja
- Pomoc Społeczna
- Kultura
- Sport
- Budżet Obywatelski Miasta Korsze
- Twoja Gmina Korsze
- WIKOM Wodociągi i Oczyszczanie Miasta sp. z o.o. w Korszach
- GOSPODARKA ODPADAMI KOMUNALNYMI
- INFORMACJA O JAKOŚCI WODY DO SPOŻYCIA
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG
- NIE KUPUJ - ADOPTUJ !
- NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
- BEZPŁATNE PORADNICWO PSYCHOLOGICZNE
- GMINNA KOMISJA ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH
- PROGRAM CIEPŁE MIESZKANIE
- Strefa Turysty
Aktualności
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO
- 23-03-2023
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. inwestycji w Referacie Gospodarki Terenowej w Urzędzie Miejskim w Korszach.
1. Wymagania niezbędne:
• obywatelstwo polskie,
• posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
• korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe,
• wykształcenie: średnie techniczne budowlane (staż pracy: minimum 3 lata) lub wyższe techniczne budowlane (staż pracy: niewymagany),
• nieposzlakowana opinia,
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy,
Wymagania dodatkowe:
• posiadanie doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
• znajomość przepisów i praktycznego stosowania ustawy prawo budowlane oraz aktów wykonawczych do ustawy,
• znajomość przepisów prawa w zakresie: kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie
gminnym, planowania i zagospodarowania przestrzennego, prawa wodnego.
• znajomość kosztorysowania robót budowlanych oraz odbiorów i rozliczeń inwestycji,
• uprawnienia budowlane,
• umiejętność sprawnego posługiwania się dokumentacją techniczną,
• znajomość Statutu Gminy Korsze,
• prawo jazdy kat. B
Umiejętności i predyspozycje osobowościowe:
• biegła obsługa komputera w zakresie podstawowych aplikacji biurowych,
• dyspozycyjność, samodzielność, systematyczność, obowiązkowość.
2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku.
Główne zadania realizowane na stanowisku pracy:
1) opracowanie planów oraz rozliczanie inwestycji i remontów,
2) prowadzenie inwestycji i remontów na terenie miasta i gminy oraz kontrola w tym zakresie,
3) właściwe kompletowanie projektów planów realizacyjnych i projektów budowlanych do zatwierdzenia i uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót,
4) kontrola prowadzonych robót budowlanych,
5) uczestnictwo w odbiorze robót budowlanych,
6) kompletowanie pod względem formalnym dokumentacji w czasie jej wykonania tj. zawarcie umowy, rozliczenie robót pod względem finansowym i technicznym, protokoły odbioru robót częściowych i ostatecznych, okresy gwarancyjne,
7) kompletowanie i przedkładanie dokumentów dla wystawianych rachunków za wykonane roboty, a w szczególności w zakresie zgodności z zawartą umową, protokołem odbioru robót, obmiarem robót, kosztorysem powykonawczym, rozliczeniem materiałów,
8) negocjowanie warunków umów, współpraca przy przygotowywaniu projektów umów o realizację
inwestycji i remontów wspólnie z pracownikiem odpowiedzialnym za zamówienia publiczne,
9) ustalanie inspektorów nadzoru inwestorskiego z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi w przypadku robót i zadań skomplikowanych i trudnych,
10) prowadzenie książki obiektu budowlanego w obiekcie Urzędu Miejskiego,
11) zlecanie przeglądów stanu technicznego budynków i lokali stanowiących własność Gminy Korsze,
12) sporządzanie protokołów: przyjęcia środka trwałego (OT), przekazanie-przyjęcia środka trwałego (PT) w celu zaewidencjonowania przez komórkę księgowości środków trwałych zadań inwestycyjnych przyjętych na majątek gminy i przekazywanych innym jednostkom,
13) sprawdzanie i weryfikacja rachunków, kosztorysów powykonawczych w robotach nieskomplikowanych instalacyjnych,wodno-kanalizacyjnych, elektrycznych, telekomunikacyjnych i ogólnobudowlanych, c.o, c.w., drogowych oraz usług,
14) inicjowanie realizacji inwestycji wspólnych, podział kosztów budowy, ustalenia inwestora zastępczego
i przyszłego użytkownika,
15) realizacja prac związanych z uzbrojeniem technicznym terenów pod budownictwo komunalne,
16) kontrola utrzymania istniejących placów zabaw oraz planowanie i realizacja nowych inwestycji z nimi
związanych,
17) udział w przygotowywaniu wniosków aplikacyjnych w celu pozyskania środków zewnętrznych w celu realizacji inwestycji,
18) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem uzbrojenia technicznego terenów gminnych, a w szczególności prac polegających na utrzymaniu sieci burzowych i ich bieżącą konserwacją, nadzór nad studniami publicznymi, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania urządzeń komunalnych na terenie miasta i gminy, utrzymaniem placów i terenów gminnych, w tym placów zabaw i obiektów sportowych,
19) współdziałanie ze spółkami gminnymi w ramach prowadzonych inwestycji.
3. Warunki pracy na stanowisku
1) miejsce pracy – Urząd Miejski w Korszach, ul. Mickiewicza 13, 11-430 Korsze,
2) rodzaj wykonywanej pracy: stanowisko urzędnicze,
3) wymiar czasu pracy: pełny etat,
4) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
5) praca w budynku bez windy,
6) termin rozpoczęcia pracy: kwiecień 2023 r.
4. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Korszach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
5. Wymagane dokumenty.
1) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór w załączniku
do ogłoszenia),
2) życiorys (CV),
3) list motywacyjny,
4) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje zawodowe (świadectwa,
dyplomy, certyfikaty),
5) kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),
6) oświadczenie kandydata o niekaralności,
7) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o posiadaniu pełnej zdolności do czynności
prawnych,
8) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku,
9) oświadczenie kandydata potwierdzające zgodność z oryginałem wszystkich przedłożonych kserokopii dokumentów,
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji – opcjonalnie do wyboru:
- w przypadku wyrażenia zgody wyłącznie na aktualną rekrutację:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na stanowisko ds. inwestycji w Referacie Gospodarki Terenowej w Urzędzie Miejskim w Korszach”
• w przypadku wyrażenia zgody na aktualną i przyszłe rekrutacje:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich ww. danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych procesów rekrutacji przez Urząd Miejski w Korszach.”
11) Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
12) dokumenty tj. kwestionariusz, list motywacyjny, życiorys i oświadczenia muszą być opatrzone
własnoręcznym podpisem.
6. Termin i miejsce składania dokumentów.
1) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w biurze podawczym mieszczącym się na parterze Urzędu Miejskiego w Korszach 11-430 Korsze ul. Mickiewicza 13 lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego z dopiskiem: ”Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. inwestycji w Referacie Gospodarki Terenowej w Urzędzie Miejskim w Korszach”w terminie do dnia 7 kwietnia 2023 r. do godz. 15.00.
2) Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub niekompletne nie będą
rozpatrywane.
3) Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu oraz złożonych za pomocą profilu zaufanego przez skrzynkę podawczą epuap urzędu.
7. Dane osobowe - klauzula informacyjna.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Korsz z siedzibą Urzędu Miejskiego w Korszach przy ul. Adama Mickiewicza 13, 11-430 Korsze. Więcej informacji na temat przetwarzania Pani/Pana danych osobowych znajduje się na stronie BIP Urzędu: http://bip.korsze.pl – „Ochrona danych osobowych/RODO”.
8. Inne.
1) Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione oraz zaproszone na
rozmowę kwalifikacyjną,
2) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.korsze.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Korszach,
3) Informacji w sprawie naboru udziela Pani Grażyna Szłapka, tel. 89 754-01-55 codziennie w godzinach pracy Urzędu Miejskiego,
4) Burmistrz Korsz zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.
Więcej informacji: https://bip.korsze.pl/cms/21527/nabor_na_wolne_stanowisko_urzednicze_podinspektora_ds_inwestycji